Menu

00

Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje Szezlączka - rękodzieło, pomysły, inspiracje

piątek, 16 sierpnia 2013

Projekt: Haft Niespodzianka 9 - KONIEC !

Droga Młoda Paro!

Powróciliście z murów świątyni
Świętą Przysięgą wiecznie złączeni.
Chcecie mieć dużo szczęścia, radości, 
to żyjcie zawsze w zgodzie, w miłości!

Ale to szczęście toczy się kołem;
Ty Haniu, bądź więc dla Michała aniołem. 
On będzie dla Ciebie najlepszym z ludzi, 
a Wasze ognisko się nie wystudzi.

Bądźcie ze sobą bardzo szczęśliwi.
Nad Waszym szczęściem świat się zadziwi, 
a Bóg Wam ześle swe łaski z nieba
i już nic więcej nie będzie trzeba!

Na tę okazję dla pewnej Panny i pewnego Pana... teraz już Pani i Pana :) 

Misie na rowerku


format: A3
czas pracy: ok. 3 m-ce (co prawda pracę zaczęłam dokładnie 3 stycznie 2013, ale w między czasie leżała ona chyba z kolejne 3 :)

Obrazek postanowiłam podbić czerwoną krepą i szczerze jestem zaskoczona tym efektem! Super fakturka, której szkoda że nie widać do końca na zdjęciach...
Z tyłu obrazka przykleiłam przezroczystą kopertę z życzeniami, które czytaliście we wstępie.

No to chyba tyle! Cieszę się, że już to skończyłam!  Bo teraz...???? LUCY i LUDMIŁA !!!

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...